email marketing

E-mailmarketing

E-mailmarketing biedt je de mogelijkheid om bestaande klanten meer producten of diensten af te laten nemen. In een e-mail kan van alles worden gedeeld.

E-mailmarketing biedt je de mogelijkheid om bestaande klanten meer producten of diensten af te laten nemen. In een e-mail kan van alles worden gedeeld. Niet alleen het reclame maken voor nieuwe producten, maar ook het delen van kennis en interessante artikelen. Het doel van het versturen van een nieuwsbrief is afhankelijk van jouw doelgroep en het gene dat jij de doelgroep te bieden hebt. Over het algemeen is dit het genereren van meer websitebezoekers en dus meer omzet.

Waarom e-mail marketing inzetten?

Om een goede klantrelatie op te bouwen is het van belang om regelmatig in contact te zijn. Door positieve contactmomenten groeit het vertrouwen in jouw bedrijf en is de kans groter dat de klant overgaat tot een nieuwe aankoop.

 

Een van de manieren om het contact met je klanten te onderhouden is het versturen van e-mails. In een nieuwsbrief informeer je de klant over jouw aanbod. Door speciale acties aan te bieden aan bestaande klanten bouw je een relatie met ze op. Daarnaast zorg je er door middel van deze nieuwsbrieven voor dat je niet uit het oog verloren raakt.

Het opstellen van e-mails

Dankzij het gebruiksvriendelijke e-mail programma dat wij gebruiken is het opstellen van nieuwsbrieven niet moeilijk. Het ziet er professioneel uit en je maakt het eenvoudig op in je eigen huisstijl.

 

Voordat je begint met het opstellen van de e-mail kies je een template uit dat bij jouw nieuwsbrief past. Dit is een kale template waarin je zelf nog de kleuren moet aanpassen. (Wil je een vooraf opgemaakte template dat past bij jouw huisstijl? Scrol dan even naar beneden, want dat is ook een optie!) Bepaal zelf waar een afbeelding, button of een stuk tekst moet komen. Voordat je het weet is jouw professionele e-mail klaar om verstuurd te worden!

email-marketing

Hoe effectief is jouw nieuwsbrief? Alles is meetbaar!

Wanneer je een nieuwsbrief hebt verstuurd wil je natuurlijk weten wat je klanten van de e-mail vinden. Dit ga je niet aan ze vragen, maar hier kan je wel voor een groot deel achter komen. Bij iedere nieuwsbrief die je hebt verstuurd kan je namelijk precies zien wie de e-mail heeft geopend en wie waar op heeft geklikt. Ook zie je wie zich hebben afgemeld van de nieuwsbrief lijst en de e-mail dus niet meer willen ontvangen.

 

Door bij te houden waar wel of juist niet op wordt geklikt kan je volgende e-mails daarop bijstellen en maak je de e-mail nog effectiever. Zijn dit niet genoeg statistieken voor jou? Maak dan een A-B meting! Maak twee mails en verstuur de ene mail naar de helft van het klantenbestand en de andere mail naar de andere helft van het klantenbestand. Welke e-mail heeft het meeste resultaat opgeleverd?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Indien je geen tijd hebt voor het ontwerpen van een e-mail kan On-lineProfi je helpen. Wij maken een template die geheel in jouw huisstijl is opgemaakt. Bij het versturen van een nieuwsbrief klik jij simpelweg op de door ons ontworpen template. Het enige dat jou nog staat te wachten is het invullen van de inhoud van de e-mail.

 

Heb je daar ook geen tijd voor? Of ben je niet zo goed in het schrijven van teksten? Geen probleem! Onze copywriter schrijft pakkende, professionele teksten en zoekt indien gewenst ook nog naar de juiste afbeeldingen. Met behulp van onze ervaren e-mailmarketeers maken wij jouw e-mail onweerstaanbaar!

email marketing mobiel

Onze klanten

Bekijk alle klanten
All
Clinic for beauty
Perfect View
Flamexpert
Frans Knorth

Vertel ons over jouw plannen!

Laat in onderstaand formulier weten waarmee we je kunnen helpen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op!

Ons team neemt graag al je zorgen uit handen. Zo kan jij je bezig houden met je core-business terwijl wij zorgen dat alle on- en offline marketing geregeld wordt! 

Laat ons weten waar je hulp mee kan gebruiken door het formulier in te vullen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op om onder het genot van een kopje koffie te bekijken wat wij voor jou kunnen betekenen. 

Tot snel!

Velden die gemarkeerd zijn met een * zijn verplichte velden.